Klacht indienen of Felicitatie sturen

Bent u niet tevreden over de dienstverlening van een reisbureau? Of juist erg tevreden, Dan kunt u hier uw klacht indienen of uw felicitatie online of per brief achterlaten.

Voor het online indienen van uw klacht / felicitatie gebruikt u het online invul formulier. Ontvangt u na het verzenden van dit formulier geen ontvangstbevestiging per email? Neem dan contact met ons op via (0031) 020-78 515 97.

U kunt uw klacht of felicitatie telefonisch doorgeven alleen op de werkdagen Vrijdag en Maandag van 09.00 tot 11.00 uur ochtend via: (0031) 020-78 515 97.

Schriftelijk indienen

Wilt u uw klacht/felicitatie liever schriftelijk indienen/sturen ? Stuur dan een brief naar:

Klachtenbureau Hadjinfo
Kuiperstraat 127a
1073EP Amsterdam

Uw naam (verplicht)

Uw email (verplicht)

Klantnummer

Adres (verplicht)

Postcode (verplicht)

Telefoonnummer(verplicht)

Uw klacht

Hebt u een klacht ingediend? of een felicitatie achtergelaten? Dan belt een medewerker van onze bureau u binnen een week op. Tijdens dit gesprek bespreken we de inhoud van uw brief. Soms kunnen we uw brief meteen verhelpen. Lukt dat niet, dan neemt de medewerker van het contactbureau de verdere gang van zaken met u door.

U ontvangt dan binnen een paar dagen een schriftelijke ontvangstbevestiging, met een omschrijving van uw brief en de gemaakte afspraken. Als u wilt, kunt u uw brief ook mondeling toelichten. Hiervoor krijgt u een uitnodiging. Hadjinfo streeft ernaar klachten/vragen binnen 3 weken af te handelen.

Bij Hadjinfo kunt u ook met hulp van onze mediation een klacht oplossen. Dan lost u samen met de andere partij het probleem op. Een onafhankelijke bemiddelaar en mediator, begeleidt de partijen hierbij.