5 JARIG JUBILEUM = NIEUW HUISSTIJL

Lancering Hadj.Plus website

Hadjinfo viert op 2019 haar 5 jaar bestaan. Al 5 jaar organiseert Hadjinfo een veelheid aan activiteiten gericht op het informeren en voorlichten van de Moslimgemeenschap in Nederland en Belgie.
Hadjinfo heeft onmiskenbaar een bewogen geschiedenis achter de rug! In 2013 werd Hadjinfo gelanceerd als pilot project. Deze jong organisatie had blijkens haar activiteiten een sterk dienstverlenend karakter, zo voorzag de organisatie in de behoefte van haar leden en achterban. Ondertussen groeide wel het aantal aangesloten leden (reisbureaus, airlines,…) en haar achterban ( +/- 23.500 e-mail) en blijken de voornoemde diensten van Hadjinfo relatief succesvol dat zij een international allure heeft anno nu.

Hadjinfo Keurmerk en Branche organisatie lanceert op 14 februari 2019 trots haar nieuwe huisstijl, logo en website. Een huisstijl die verbeeldt.
We zijn er trots op dat deze huisstijl tot stand is gekomen door een uniek samenspel tussen onze Hadjinfo (onder leiding van Said El Amraoui) en een marketingteam. Ahmed Khzndar van GazndArt zorgde voor het ontwerp en de technische realisatie. Met passie en aandacht tot stand gekomen!

Achtergrond:

Rommelige websites, achterhaalde informatie, dubieuze tussenhandelaren. Moslims die op bedevaart willen naar Mekka hebben vaak geen idee met welk bedrijf ze het beste in zee kunnen gaan. Hadjinfo lanceert een online prijsvergelijker website voor Hadj en Umrah.

Hadj Plus vergelijkt de prijzen van alle erkende reisbureaus en vraagt pelgrims na terugkomst uit Mekka om een recensie achter te laten. Het beoordelingssysteem moet helpen om de markt transparanter te maken. Aangesloten reisbureaus kunnen verder hun volledige bedevaarts-assortiment toevoegen aan de pagina.
Hadjinfo kan bogen op uw steun als die van haar breed achterban, en wij hopen dat de website helpt om bewustzijn te creëeren.

‘Het lukte vele Hadj en Umrahgangers niet om een duidelijk overzicht te krijgen van prijzen en betrouwbare bedrijven’, Toen  merkten we direct dat het stukken beter kon.’

Wij kunnen ons nu met passie en aandacht focussen op Jaarlijks campagne.