• Schiphol Hadj Receptie

    Een Traditie die niet meer is!

  • Schiphol Hadj Receptie

    Een Traditie die niet meer is!

  • Schiphol Hadj Receptie

    Een Traditie die niet meer is!

  • Schiphol Hadj Receptie

    Een Traditie die niet meer is!

Petitie

Wij

Reisbureaus, Airlines, Hadjgangers en alle betrokkenen bij Hadj Operatie:

constateren

Dat er geen rekening is gehouden met gevolgen voor deze eenzijdig besluit. Schiphol Hadj receptie bestaat al jaren nu. Het is een traditie geworden voor alle betrokken partijen: Airlines, Reisbureaus, Afhandelaren, Schiphol medewerkers, en uiteindelijk Hadjgangers en hun familieleden. Zij vonden het jammer dat deze traditie en nobel gebaar van Schiphol naar deze doelgroep niet meer is. Deze besluit komt op een jaar dat deze segment 20% stijging scoort in vergelijking met afgelopen jaren. De motivatie naar een groei in deze markt komt daardoor indirect zwaar onder druk te staan. De reden van deze besluit zijn nog niet duidelijk. Meer dan dat, De takeholders zijn niet betrokken in het besluitvormingsproces.

en verzoeken

De directie van Schiphol om opdracht te geven aan desbetreffende afdeling de reden van deze besluit toe te lichten en te herzien van deze besluit.

Meer Info

Geschiedenis

Schiphol receptie:

  • Bestaat: Sinds 2010
  • Organisatie: Schiphol Group
  • Partners: Reisbureaus, Airlines, Afhandelaren etc.
  • Doelgroep: 1,1 Miljoen moslim in Nederland.
  • Omvang: 4.000 Hadjgangers/Jaar + Familieleden.
Details

Ontvanger: Schiphol directie
Petitieloket:Nederland
Kenmerk:
Einddatum: 30- 09-2017
Antwoord verwacht: 30-11-2017
Status:Ondertekenbaar
Organisatie: Hadjinfo Keurmerk & Branche Organisatie Hadj en Umrah
Website: www.Hadjinfo.nl
Andere links:
– Bericht op Facebook met de aankondiging van deze petitie
– Tweet met aankondiging van deze petitie

Onderteken deze petitie

Petitie Bereik

LOPENDE PROJECTEN