Petitie
Wij
Reisbureaus, Airlines, Hadjgangers en alle betrokkenen bij Hadj Operatie:
constateren
Dat er geen rekening is gehouden met gevolgen voor deze eenzijdig besluit. Schiphol Hadj receptie bestaat al jaren nu. Het is een traditie geworden voor alle betrokken partijen: Airlines, Reisbureaus, Afhandelaren, Schiphol medewerkers, en uiteindelijk Hadjgangers en hun familieleden. Zij vonden het jammer dat deze traditie en nobel gebaar van Schiphol naar deze doelgroep niet meer is. Deze besluit komt op een jaar dat deze segment 20% stijging scoort in vergelijking met afgelopen jaren. De motivatie naar een groei in deze markt komt daardoor indirect zwaar onder druk te staan. De reden van deze besluit zijn nog niet duidelijk. Meer dan dat, De takeholders zijn niet betrokken in het besluitvormingsproces.
en verzoeken
De directie van Schiphol om opdracht te geven aan desbetreffende afdeling de reden van deze besluit toe te lichten en te herzien van deze besluit.
Meer Info
Schiphol receptie:
- Bestaat: Sinds 2010
- Organisatie: Schiphol Group
- Partners: Reisbureaus, Airlines, Afhandelaren etc.
- Doelgroep: 1,1 Miljoen moslim in Nederland.
- Omvang: 4.000 Hadjgangers/Jaar + Familieleden.