• Certificering
  • FAQ
  • Over ons
  • Contact
  • Doneren
  • Klacht indienen
  • 0Shopping Cart
Hadjinfo Keurmerk & Branche Organisatie
  • De bedevaart
    • De Ka’ba
    • De Kiswa
    • De Koran
    • De Ahadith
    • De vijf zuilen
  • Hadj aspecten
    • De reis naar mekka in de 21ste eeuw
    • De oude hadj routes
    • Medische aspecten van de hadj
    • Nederland en hadj
    • Pelgrimssouvenirs
    • Pelgrimsverhalen
    • Rituelen tijdens de hadj
  • Saoedi Arabie
    • Over Saoedi Arabie
    • Al madina
    • Mindervalide reizigers
  • Hadj hulp
    • Rituelen tijdens de hadj
    • Papierwerk
    • Hadj quota
    • Service en diensten
    • To do list
    • Erkende Reisbureaus
  • Hadj & Umrah
    • Top drie reis overstap
    • Reisadviezen
    • Uw Hotel
    • Hadj-reispakketen 2019/1440
    • Umrah reispakketen
  • Shop
  • Menu

Tevredenheidsenquete Tasheel

U bevindt zich hier: Home / Tevredenheidsenquete Tasheel
ENQUETE TASHEEL

Beste relaties, leden, Umrahgangers en Sympathisanten,

Geëmotioneerde reacties/klachten van onze leden/klanten en achterban over de dienst van Tasheel in Nederland hebben ons doen besluiten dat wij in actie moeten komen, en dat we met deze enquête een beeld en inzicht kunnen krijgen over de vingerafdruk afspraak.

TASHEEL NEDERLAND

VFS TASHEEL

Uw naam

Uw telefoonnummer

Uw email

Uw geslacht

ManVrouw

Heeft u dit jaar al een vingerafdruk gedaan?

JaNee

Via welke reisbureau heeft u de afspraak gepland?

Hoe makkelijk was het om de afspraak te regelen voor uw vingerafdruk?

Hoe verliep de communicatie met Tasheel voor de afspraak ?

Haar medewerkers zijn gemakkelijke benaderbaar?

Ervaart u dat de medewerkers u vriendelijk en behulpzaam te woord staan?

Is het gebouw van Tasheel toegangkelijk voor Mindervalide reizigers?

JaNee

Hoe heeft u de inhoudelijke kwaliteit van de begeleiding van uw reisbureau voor tijdens en na de vingerafdruk afspraak ervaren?

Welke sterwaardering kreeg uw reisbureau voor zijn vingerafdruk regeling?

Is er nog iets wat verbeterd moet worden voor Nederlandse/Belgische Umrahgangers gedurende de voorbereidingsperiode. (Denk hierbij aan tips over de communicatie, organisatie, etc)

Belangrijk:

Een reactie van een Umrahganger zien wij als een Amana. We willen iedereen er op wijzen dat eerlijkheid hierbij zeer belangrijk is. Onwaarheden zul je je voor moeten verantwoorden op de Dag des Oordeels.
Om fraude te voorkomen kunnen we alleen formulieren accepteren met een geldig emailadres. Voor uw privicy wordt uw gegevens beschermed!

Zoeken:

Partners:

Partners:Partners:

Aangesloten erkende reisbureaus Nederland :

Aangesloten erkende reisbureaus Nederland :Aangesloten erkende reisbureaus Nederland :
Adverteer hier

Aangesloten erkende reisbureaus in Belgie:

Aangesloten erkende reisbureaus in Belgie:Adverteer hier

Winkelwagen

HADJ & UMRAH BRANCHE ORGANISATIE:

E-VISA AANVRAGEN:

OFFICIËLE PARTNERS:

OFFICIËLE PARTNERS:OFFICIËLE PARTNERS:

OFFICIËLE PARTNERS:

OFFICIËLE PARTNERS:OFFICIËLE PARTNERS:

INFORMATIE:

  • Branche Gedragscode
  • Lidmaatschap
  • Hadjinfo in de media
  • Hadjinfo in cijfers
  • Mindervalide reizigers
  • Cadeaubonnen
  • Bestelling & Levering
  • Algemene voorwaarden
  • FAQ

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

NIEUWS

  • vaccinatie verplicht voor hadj 20213 maart 2021 - 14:32
  • Madina een van de gezondste steden ter wereld31 januari 2021 - 21:17

TAGS

ACM Autoriteit Begeleiding conditie Consumenten Coronavirus COVID19 gezondheid hadj Hadj.Plus Hadj 2018 Hadj2019 Hadj Award Hadj Congres Hadj Operatie Handhaving Huisstijl Jubileum Malafide Matchmaking Mekka selfies Nederlandse OpenBrief Oplichters pelgrims Persbericht Prijsvergelijker Pagina Programma Protocol Hadj2020 Quota rechtzaak Saudi Airlines Selfie Selfies tentoonstelling Terugbetaling Toezichthouder Umrah Umrahstop Verklaring Vingerafdruk Visums voeding Vonnis Voucherregeling
Copyright 2021 - Hadj info - gecertificeerd door Halal.Plus
  • Instagram
  • Facebook
  • Youtube
  • Flickr
  • Gplus
  • Disclaimer
Scroll naar bovenzijde